Free Spirit'en var ikke så langdryg som jeg først fikk følelsen av, det gikk tvert imot ganske radig når jeg først kom i gang.
Kanten er strikket på p 2,5 mens på resten måtte jeg over på pinne 3 for at den ikke skulle bli for trang. Jeg forsto at denne ikke kom til å bli så veldig stor, så jeg fulgte målene for den minste størrelsen for når jeg skulle begynne å felle. Jeg synes fremdeles det er rart at det eneste som skiller 3 ulike størrelser er høyden på lua...
Denne passer både meg og snart-10-åringen, så den er fleksibel. Strikket i Fabel, Malabrigo Sock og sokkegarn fra Tiger.





Jeg satser på å rekke en til før måneden er omme. Denne strikkes i Fabel og Lanett. Lanetten er litt tykkere enn Malabrigoen, så jeg regner med at denne blir litt større. Derfor er kanten bredere også.




Brukt: 2854 + 43 = 2897 g
Gitt bort: 1088 g
Kjøpt: 1145 g
Fått: 1362 + 150 = 1512 g