Tjukkaskatten har fått seg kjæreste, en litt mindre kattefrøken strikket av 1 tråd Nissegarn og 1 tråd Fabel på p 4. Garnvekt 88 g.





Foreløpig siste uvennprosjekt er en søt liten ugle. Han er strikket av 2 tråder Ullteppegarn på p 4. Detaljene er i dobbel tråd Tove og Pt2, også på p 4.
Jeg hadde først tenkt å tove kroppen litt, men når den var ferdig syntes jeg ikke det var nødvendig likevel.



Det gikk med 39 g garn, og han er 13 cm høy.

Her er nyeste status på uvenngarnet, det jeg har noe igjen av er markert med grønt, det er ca 150 g til sammen. Karisma og Ullteppegarn blir muligens brukt senere, men det siste nøstet Nissegarn blir spart til neste HUV-runde. *ondskapsfull latter*



----
 
Minstemann klaget over at det var hull på tærne på tøflene hans, så da var det ikke annet å gjøre enn å sette igang og strikke nye. Jeg gamblet litt på størrelsen, så jeg håper de blir passe etter toving. 125 g Viking sportsgarn på p 5,5.



Brukt: 4732 + 88 + 39 + 125 = 4984 g
Gitt bort: 2600 g
Kjøpt: 3895 g
Fått: 3648 g